set fire to the rain

jag är fortfarande ganska opeppad av att blogga. jag läser alla andras fina bloggar och känner mig usel.

idag körde jag ett spinningpass och skakade som ett asplöv efteråt. och blev knallröd i huvudet. körde som en tok. knappt svettig! (kan bero på att jag hade platsen rakt framför utblåset till luftkonditioneringen. smart tjej.) mötte sen upp anna och inhandlade ingredienser till den perfekta tjejkvällen och begav oss hem. gjorde fruktsallad, te och kollade på tidsresenärens fru. grabbarna är och dricker öl. robin skrev ett sms om sovmorgon imorgon så jag antar att det blivit ett par stycken.

snart har jag semester och enligt väderprognosen ska det regna hela tiden. man måste älska min vanliga tur. hur som helst börjar vi semestern med en afterwork på fredag i vanlig ordning, på lördag är det kalas för fabbe (som imorgon fyller 3 år! hurra!) och på söndag bär det av till stugan för att fira mormor och morfar. firar helt enkelt in semestern så får vi väl hoppas att vädret instämmer. så småningom.....

har förövrigt ridit för första gången sen jag var 6 typ. (var då på en bondgård med lekis och fick rida på en häst som stegrade. har varit livrädd för hästar sen dess) jessica har tjatat i 5 år nu och nu när hon bott på en gård ett par veckor så kände jag att det kanske va dags. och hon lovade att hästarna var snälla. så jag och robin åkte dit. red barbacka och lyckades t.om trava. den ni! the fear is gone!

tänkte bjuda på en liten bildbomb. är besatt av instagram-appen. här kommer den:


min fina karl under båtturen på underbara sommar-sommen i helgen.





försöker göra en cool min på hästryggen. går sådär.


igår lunchades det med familjen svenfelt och mamma. william undrar mest va jag styr med.





älskade ungen. vänder sig om under lunchen igår nästan mitt i en mening och säger:
"äjmelie..."
"ja..?"
"jag älkaj dej."

mitt fasterhjärta brinner av kärlek.


lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0