i have been here many times before

såg nyss att jag gjorde två likadana inlägg på lilla listan. tycker visst om att berätta vad jag ätit för folk. orutinerat. eller bara ett smart drag för att slippa komma till nästa punkt på listan. för vem har bara EN bästa vän nu för tiden? jag bara undrar.

helgen är nu slut i vanlig ordning såhär på söndagskvällar.
jag funderar fortfarande över ödet och såna saker.
kanske till slut blir knäpp.
säger gonatt med den här för att den är en riktig pärla.
och en sån skulle jag också vilja vara.
(okej videon är lite töntig, men lyssna bara på texten så överväger det. jag lovar)





oh, you loved me 'cause I'm fragile
when I thought that I was strong
but you touch me for a little while
and all my fragile strength is gone





lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0