i'll be lucky to have you

lördagen blev galen som vanligt med elin & gänget. hade sinnesjukt roligt!
borg och jag satte oss i en taxi (världens största kan tilläggas) när fötterna började strejka totalt och efter varsin kokt korv samt ett svagt minne av att jag bad en kille dra åt helvete(?) kom hem och sov en stund innan jag var tvungen att gå och lägga mig över toan, sen mådde jag asbra och inte ens bakis. bra där!

dagen efter spenderades med en påse popcorn och 14 sex and the city avsnitt
sen kom robin hem som en dränkt katt med lervälling överallt. så han tog en dusch sen åkte vi en sväng till borens för att kolla väggar och ta en kopp kaffe hos roger och inger. sen köpte vi ekkällan kebab, och grönsaker med dipp. älskar vårat försök att försöka jämna ut det onyttiga med något lite nyttigt. det går bra med det nya nyttiga livet!
fast jag har ju en veckas till semester (bra att skylla på semestern hela tiden)
för sen måste jag ta tag i mitt liv
har sjuk ångest över att jag inte läst någon körkortsteori, inte kört bil på fem veckor och inte tränat mer än två ggr. och jag som innan semestern sa "ååååh, nu har jag så mycket tid till allt.. gud, va bra allt ska bli"

idag ska vi nog bli lika inne som alla andra och bli med iphone
och med det sagt så bjuder jag på den här:



lämna avtryck
Postat av: britta

lipar tydligen varje gång ja ser klippet. most beautiful evah!

2010-08-10 @ 19:11:52
URL: http://brittaspjut.webblogg.se/

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0