PROUD

det är väl snart helg igen?

är sjukt trött efter denna dagen med kollektionsfotning till våran egen kollektion
david stod för fotongraferingen linda för sminket, helena för rubberhalsbanden och vi för håren
längtar tills man får se fotona for real!

robin är som vanligt i västervik och jag längtar tills torsdag
då får vi ses i några timmar tills han drar till irland med grabbarna
och då ska jag tydligen försöka få någon att fira valborg med mig
sen dessutom få resten av helgen att gå till söndag natt
då robin och jag kan säga hej igen innan han åker
igen

trevlig vecka!?

och nästa vecka jobbar jag helg och efter drar jag och jessica till sthlm
för att se lady gaga. det blir sjukt kul!
men jag får inte se robin så mycket dessa veckor..
gud, så jobbigt töntkär jag låter nu
men jag skiter faktiskt i att man inte får skriva eller prata om hur mycket man tycker om någon
för robin ÄLSKAR jag
så det så


och har som vanligt ångest över att jag inte läst någon körkortsteori idag heller
boken ligger framför mig och blänger på mig
insåg också nyss att jag glömt dricka teét som jag hällde upp för två timmar sen
bra


ska nog sova nu...



p.s lite sneekpeak från fotningen finns på lindas blogg:
http://blogg.veckorevyn.com/lindas-sminkblogg/

lämna avtryck
Postat av: Linda H - Hair & Make-up artist

Det är lugnt =) skoj det var idag! längtar tills alla bilder kommer! ååh jag är så sugen på att klippa mig!!


skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0