vi har löst problemet om klimathotet

igår hade vi en trevlig kväll
erik, jag, emma och ogge diskuterade allt mellan digerdöd till klimatförändringar
(låter tyngre än vad det kanske var)
emma kom på att om världen blir översvämmad så ska vi alla flyga till usa och bygga en mur runt hela landet
och blir det kallt så ska vi börja elda lite skit

det känns faktiskt helt okej just nu
men det är förmodligen för att jag inte är ensam
vi ska snart till systemet och så får vi se va vi gör ikväll
emma har ju en tendens till att hosta upp sina lungor hela tiden
så vi borde kanske vara hemma


igår ringde robin till jobbet vid elva och sa att de var framme på bali
han ville inte ringa i hongkong för att han trodde att jag skulle sova
precis som jag kunde sova?
jag fick springa in i personalrummet och snyfta en skvätt
sedan ta på masken igen och låtsas om som det va ett helt vanligt samtal

hur som helst nu är han där, nu kan jag pusta ut lite
men faktum att jag saknar honom förbannat mycket kvarstår

och det kommer ju förmodligen aldrig avta


imorse när emma och jag vaknade vid åtta så snöade det sjukt mycket
så jag var tvungen att ta ett kort
(har ju lovat robin att uppdatera om allt)
nu är det vitt på marken, massmassa snö



men det syns ju inte direkt att det snöar på kortet, men det gjorde det!

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0