i wanna move, but can't escape

jag funderar ärligt talat på när jag ska falla ihop som en liten klump på golvet
och verkligen inte orka resa mig
känns som december månad bara kommer gå i ultra rapid
och jag får ont i magen av det
ont i magen för att det inte känns som jag hinner umgås med robin så mycket som jag vill
ont i magen för att jag tagit på mig för mycket som vanligt
ont i magen av alla mina julkort
ont i magen av min pyssliga sida som inte får något utrymme just nu
ont i magen av fabians doppresenter
ont i magen av att klä ut sig på julfesten
ont i magen av glöggkvällar
ont i magen av att det inte är så julmysigt hemma som jag hoppas
ont i magen av att man jobbarjobbarjobbar
ont i magen för att jag inte äter
ont i magen för att jag inte sover
ont i magen för att det inte känns som jag är vaken när jag faktiskt är vaken
ont i magen av att man blir för onykter
ont i magen när jag går igenom allt i huvudet igen och igen och igen




på fredag åker jag och robin till göteborg
och där kan jag inte något annat än att släppa allt
bara robin och jag






tips;
kanye west - love lockdown
lady gaga - pokerface
hello saferide - anna

lämna avtryck
Postat av: emma

det gör ni rätt i. fan vad skönt. låt helgen fyllas med kärlek. förlåt att jag inte funnits där senaste dagarna, när mitt eget liv blir kaos slarvar jag med era andra. förlåt. puss

2008-12-04 @ 09:40:08
URL: http://emmasjoberg.blogg.se/
Postat av: emma

hoppas ni hade det underbart i göteborg. puss

2008-12-11 @ 11:25:37
URL: http://emmasjoberg.blogg.se/

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0