time flies by

nu har det gått sådär länge igen
men jag har haft fullt upp med en flytt och jobb
men nu är vi på plats igen
har bara inte haft någon spec ork att sätta igång alla mekaniska maskiner


och nu har det varit påsk också
det var en väldigt skön helg som mest spenderades i stugan
men jag är och har varit genomförkyld hela tiden så allt har gått i lågenergi
det blev jävligt kallt där ett tag så det fanns inte så mkt att göra mer än att se på tv och sega
på lördagen begav vi oss hem och ut, sen har vi mest bara ätit påskmat överallt hos alla vi känner
alla är förkylda och har feber nu, sen blir de friska
jag vill också få feber så jag kan bli frisk igen
för det är fasen inget kul att må "sådär" hela tiden
sjukt att vara avundsjuk på folk som inte är friska.... (?)

annars så planerar jag och robin för fullt inför flytten
vi har inhandlat lite grejer o mer lär det bli
har aldrig någonsin längtat så mkt
hela sommaren kommer nog bli totalt asbra.

det är bara en tråkig sak (än så länge ja. brukar ju ha tur när jag sagt något sånt som "kommer nog bli....")
therese på jobbet ska flytta till luleå i sommar
det känns lite sådär lagom tungt
therese är ju den där tjejen som jag ofta känner att jag kan få mycket ifrån
både yrkesmässigt och så är vi väldigt lika också
men hon kommer ju säkert hem och hälsar på ibland
oså får man väl hoppas att hon nångång flyttar hem igen


njae det var väl en update som heter duga.
haha, jag orkar verkligen inte
borde verkligen göra om designen också. men vafan....

nu väntar te och knäckemacka.
i helgen ska det bli varmt
jag SKA hitta ett par jeans trots mitt feta arsle och allt som är helfel på kroppen just nu
och sen ska jag, tinne och emma på tjejkväll på squashhallen = väldigt intressant

det blir nog bra det här!!

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0