fan

genomtäppt i näsan
tusen tankar i huvudet
hur ska jag lösa upp allt?
har jag inte redan problem, så lyckas jag skapa dem




ikväll ska jag iaf nanna tidigt
för jag orkar inte med den här tröttheten varje morgon
oxh imorgon har vi dessutom kundpass och jag var fullbokad hela dagen
så det gäller nog att vara pigg




känns som jag inte hittar stödet eller orden jag behöver höra nånstans
ingen säger det jag vill höra, eller va jag tror de ska säga
och förmodligen beror det väl på att jag måste höra det från mig själv
men det ger mig en enormt magvärk.... och ångest på något sätt
för att jag inte kan komma på vad som är bäst
det enda jag tänker är "å andra sidan...." "men...." "sen..." "och..." och till slut "fan, allt skiter sig"
även om jessica sa att de hade pratat om mina tider  på personalmötet när jag frågade,
så sa hon även att johan skulle höra av sig om allt och berätta mer vad dem tänkt sig.
och sist johan och jag pratade så sa vi varannan fredag och nån lördag..
så det är väl fortfarande det som  de tror att jag vet?
för jessica lär nog inte sagt att jag vet.. eftersom hon sa att johan skulle ringa ist. att det var bäst.
o johan har ju inte ringt än.
är det inte lite upp till honom eller borde jag höra av mig? 
allt mq, salong, mq, salong, ledigt, skita i, jobba, hoppa in, ställa upp, framtid........... gör mig galen
och därför har jag ångest över om jag ska ringa och erbjuda mig att jobba på fredag
trots att jag vill vara ledig efter skolan eftersom jag ska jobba på lördag på mq
och allt handlar egentligen om att jag är rädd för hur min framtid ska se ut
och om jag sumpar den helt
bara för en fredag...............




jag vet att jag är sjuk i huvudet
robin sa en dag i veckan: det är inte konsgt att det blir för mycket för dig ibland. du tänker ju för mycket......




skylt
?

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0