we don't need a key, we get in for free

började lördagen med ett träningspass med anna. skrattade igenom oss hela träningen. efteråt begav sig jag, robin, jerry och anna till espressohouse och brunchade, tänkte att det vore ju trevligt att sitta i solen men det var vi ju inte ensamma om så det blev ingen sol för oss. efteråt gick jag och anna på shoppingrunda och kom hem med det ena och det andra.

nu försöker jag få ner lite schysst musik till mobilen inför kvällen. ska ut på landet och fira carro som fyllt 35. så får vi väl se om det blir krogen sen eller inte. är sjukt seg just nu men jag kanske kommer igång sen. robin ligger i andra änden och har feber. krakel. ska väl ta och göra ordning mig snart. ha lilla mannekäng visningen för robin. hatar att pröva kläder. och sen ska jag bege mig till jessica och fullborda carros present.

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0