beach 05 vs. beach 11


satt och kollade på gamla bilder på datorn och hittade denna. och nu har jag hittat min motivationsbild! finns säkert de som inte tycker att det är något speciellt med den här bilden. men jag vet! jag var faktiskt vältränad, även om jag inte tyckte att jag var det då för man blir ju lite blind och sjuk i sitt egna tänk. men jag vet hur mycket jag tränade och hur mycket bättre jag mådde då.
visserligen var jag bara 18 år när detta togs och det är trots allt snart 7 år sen. så det kanske inte går att bli precis så fit igen. har ju hänt lite annat med kroppen sen dess. men så som jag känner mig när jag ser på den bilden är den känslan jag vill ha när jag kollar i spegeln om ett tag. just nu känner jag att ingenting händer. men mamma hälsade till mig från pappa att jag ser mycket smalare ut i ansiktet, men att han inte vågade säga något själv i söndags ifall jag skulle ta det fel. haha! så det händer ju faktiskt saker även om jag inte ser det. nu jävlar!

lämna avtryck
Postat av: Elin

Svar NEJ! Det är ju tyvärr inte så längre...det är mitt mål att fixa till det till sommaren igen..;) nu har vi våra kroppar att sträva efter! :)

2011-03-03 @ 09:42:24

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0