vadstena en sommardag

i onsdags så åkte jag och killarna till vadstena. vi strosade, gick till klostret, åt mat, gick igenom slottet, spelade minigolf, åt glass, jag visade ställen till fina tonårsminnen, och  sist kollade på massa fina bilar. mycket trevlig dag. synd att inte vadstena låg liiite närmre stan, då hade jag lätt flyttat dit!



















nu är min första vecka på semestern slut. herregud va fort det går. nu ska jag snart åka och träna och efter så drar jag och robin till stockholm över helgen för att bl.a fira hans 25:års dag som är på måndag. räknar med att gå upp sådär 50 kg för jäklar va vi ska njuta och ha det gött. lite sol skulle inte skada heller. hör du det väderguden?!


lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0