Rapport från badrummet

Ligger i badkaret och studerar min kropp i ett otrevligt ljus. Inser att hela min kropp är i fel proportioner till allt som hör till just min kropp. Jag ligger på huvudet på kanten på badkaret och mina fötter nuddar då med fotdynorna på andra sidan. Så lång är jag (läs kort). Och det möts upp av lika stora knän som handbollar, ett par lår som går ihop längst upp när man ligger raklång, en enomrt stor rumpa och höftdel. Och om man sedan kommer till midjan så är den raka motsatsen till rumpan. Liten och inåt. (eh, ja?) skulle kunna iofs ha lite mer vältränad känsla men nu ligger inte den båten i hamn utan är ute vem fan vet vart och seglar! Och mina tuttar?! Hur kan man va så liten som jag är med dessa saker påhängda från bröstkorgen? Va hände egentligen med rumpan och brösten? Ser faktiskt sjuk ut när jag ligger här och studerar. Det enda som passar in är mina små fötter. Och de är sjuktligt små istället. Som sagt: bra propotioner. Nästa vecka börjar jag träna.


lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0