what else can we do now

jahaja, då var det en ny vecka igen. sportlov för vissa. dock inte för oss arbetande människor. varför uppskattade man inte ledigheten mer när man hade den? förra veckan var jag jätteförkyld, bakade sirapskakor, tappade bort sig totalt på streetdansen och tänkte "va gör jag här?", blev en orkeslös pöl efter spinningen (kom till insikt att aldrig mer träna halvsjuk), blev utsatt för ett rånförsök av min mobil (ett par killar smög sig upp när jag gick med hög musik i öronen och ville låna telefonen och ringa sin mor. ena killen stod bakom mig hela tiden och vaktade. med svart jacka upp till näsan och mössa ner till ögonen. och andra killen pratade på hela tiden, kunde tydligen 100 koder för att ringa gratis osv. jag sa att jag inte hade några pengar på den. heh. men han gav sig aldrig. till slut skickade jag in dem på pizzafiket och sprang. hu. läbbigt värre.), var hjärta till hjärta+återvinningen och fann fynd till mig själv och presenter till inflyttningsfesten hos freddan, igår låg jag och robin i varsin ände av soffan och kollade igenom en hel säsong dexter och åt pizza. och sov.

idag har jag satt ihop sju lådor ala INREDA till våra BESTÅ-hyllor här på jobbet. gick som på räls. så om det någongång skulle skita sig med frisöryrket så kan jag ju alltid satsa på en tjänst på IKEA. står och bloggar på jobbet i verkningstiden av en färg. men nu ska jag skölja den och gå hem och äta. är sjukligt hungrig. sen ska jag och robin städa hela lägenheten. gud, va roligt det ska bli.

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0