ord bevingade som fjärilen



idag är det måndag och jag har på mig långklänning.
trots lite missöden med tågmissar (mamma och pappa trodde tåget gick 15 min senare än den gjorde så jag och robin stod med munnarna vidöppna och såg tåget rulla iväg. robin försökte dock hålla upp dörrarna och tågtanten blåste i visslan och skrek. helt galen.) så kom vi till slut till huvudstaden.
i stockholm lyste solen och jag tömde plånboken och äger massor nya grejer nu.
har ätit världens godaste mat på GRILL, och drack ett glas med sommar. fläder och sprit.
var dessutom på hemköp city och letade strumpbyxor och blev jagade av en uteliggare.
man kan liksom uppleva allt i stockholm. jag gillar nog trots allt staden lagom bättre.
förövrigt: jag har världens bästa föräldrar!

lämna avtryck
Postat av: Johanna

Satan, vad snygg bild Emme =)

Riktigt läcker.

2011-04-20 @ 08:53:49
URL: http://johannasvardagsliv.blogspot.com

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0