indestructible

i'm gonna love you like I'm indestructible
your love is ultramagnetic

not again it's taking over
this is hardcore
and I'm indestructible

hands up in the air like we don't care
we're shooting deep into space

and the lasers split the dark
cut right through the dark

it's just us we ignore the crowd dancing
fall to the floor
beats in my heart
put your hands on my heart


är lite ledig idag. började dagen med att sätta mig i 3's kundtjänst igen. nummer 27 i kön. under tiden kollade jag lite på VMA och önskade att jag var lite känd, lite rik. skulle vara trevligt. nu ska jag väl ta tag i diskberget, ta en dusch och sen åka ner till körskolan och åka lite bil. hade tänkt att plugga lite nu på morgonen men det blev ju inte av efter att jag fick sitta i kö i hundra år. efter körlektionen ska jag hem och laga mat för robin och mehdi kommer hem och äter tillsammans med mig. sen MÅSTE det pluggas. helst skulle jag bara vilja kolla på film och dricka te.

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0