imagine eternity, doesn't seem that long

jag suger. jag hade dålig karaktär igår. pluggade aldrig. och inte idag heller. har istället styrt med lite födelsedagspresent och tvätt. så någon nytta har jag nog gjort. plugget får vänta lite till för imorgon är det fredag. det är bra bara det. och dessutom ska jag ut och ta några glas vin med elinarna efter jobbet. det blir fint!

tänkte visa några nya tillskott i min garderob också. för tydligen har jag blivit någon slags shopaholic. känner att jag skulle kunna passa som en rik kvinna som bara fick göra av med pengar. önskedröm?

H&M
GINA TRICOT
H&M
LINDEX


färgerna gör sig inte riktigt rättvisa. och det kanske inte ser asbra ut när allt man fotar en grej sådär, men allt är riktigt schysst. om man matchar det rätt vill säga. mycket viktig detalj. (sen när blev jag en modeguru?)


åh juste! ni måste gå in på --> youtube (oså, klicker vi med musen) och lyssna på cee-lo green. speciellt låtarna no one's gonna love you och what part of forever. älskar honom. dessutom ser han så kramgo ut.            they say nothing lasts forever, we'll have to prove them wrong.

lämna avtryck
Postat av: Anna

Jag kan hjälpa dig med plugget någon dag:) det brukar ju funka menar ja! haha

2010-09-03 @ 11:39:19

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0