försöka få hjärnan att funka

idag har jag varit ledig. va skönt tänker ni då? kan säga att jag började dagen med att vakna tidigt och åka ner till körskolan för att gå igenom säkerhetskontroller. tutade, testade bromsar, kikade in i motorhuven osv. drog hem och insåg att hemma skulle jag inte kunna få något alls gjort om jag satte mig med teorin eftersom man ser allt annat som borde fixas. så jag tog böckerna och lite fika och åkte till mamma. där var micke och fabian också. de tittade på pippi och jag läste och till slut kände att jag nog är redo för att sätta mig med datatesterna igen, så jag ska väl försöka ge mig på ett ikväll. innan idol. det mest pinsamma programmet någonsin men jag älskar att titta på det ändå. men nu väntar jag på att pappa ska komma hit så vi kan ta ett varv i bilen. ska försöka få till några bilder från lördagen också. tinne fyllde ju 24 och bjöd på fikarep. rullade därifrån på natten. dessutom började jag frysa som en hund och halsen började ömma. nu har det mest övergått till ett evigt ont. kroppen är också seg och huvudvärken finns påminnande där hela tiden. men det bryter liksom aldrig ut. helt meningslöst.

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0