världskriget och jag

robin har ockuperat datorn varje ledig stund på sista tiden så det har varit dålig update. älskar world of warcraft. är det någon som egentligen förstår meningen med det spelet? robin försöker förklara att det inte allt är osocialt när han sitter fastklistrad hela tiden. för han sitter ju brevid mig i soffan. och det är absolut inte töntigt heller. nähä?

idag är jag ledig. och ledig på riktigt en tisdag för första gången sen efter semestern. annars har det alltid varit något jag måste göra eller fixa de dagarna. och det tänkte jag fira med en lite sovmorgon imorse. men redan igår kände jag något obehagligt förkyldningsaktigt i halsen och imorse var det ett faktum. jag är förkyld. igen. så det blev inte så mycket skön sömn efter att robin åkte iväg imorse. nu jag har slappat i soffan. eller rättare sagt, undvikit att resa mig för att jag vet vad som väntar. lägenheten har förklarat krig så idag tänkte jag vara fredsmäklare. alltså plocka undan, vika tvätt, tvätta ny tvätt, bädda rent, diska, damma, dammsuga och svabba golv. sen hoppas jag vi är vänner ett tag igen.

sen om jag nu blir klar innan klockan är för mycket så kanske jag tar bilen till ikea eller återvinningen. är sugen på lite nytt. om jag vågar köra ut bilen ur vårt garage. jag hatar det. och jag ska göra korvstroganoff också. det hatar robin.

om jag får låna datorn så kanske jag skriver lite sen igen. jag saknar det här lite.
hejhej så länge.

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0