Lilla mobilbloggandet

Jag och tinne har dansat. Snart är vi lika bra som tha flow. Min kropp sa emot lite innan och jag var inte alls sugen på dansen. men jag följde med ändå. Svettades floder och orkade knappt cykla hem. Jag hoppas mest att det beror på att jag fick ut massor av träningen och att det inte beror på någon sjukdom.

Nu på kvällskvisten har det ätits stekta äggmackor och kollats på tjejen som åkte till Polen för att få större bröst. Och vaknade med en grov hjärnskada istället. Precis innan sitt bröllop. Helt sjukt. Robin sa att om det hände mig så skulle han komma och hälsa på mig varje dag. Det är kärlek det.

Nu ska det sovas. Iförd mina raggsockar. Fått för mig att jag sover mycket bättre då. Så nu kan jag inte sluta.

lämna avtryck
Postat av: Stines Drömhem

Va roligt att du hittade mig igen :) så länge sedan.. nu e ja avis på dig för att du har sån fin kudde :D hur e det med dig?

Kram

2010-11-17 @ 23:03:09
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/
Postat av: Karlirene

Very well done. I enjoyed the site.

2010-12-29 @ 18:42:37
URL: http://karlirene.blogstie.com

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0