dare me

tydligen blivit utmanad av britta att göra en sån här grej. bäst att lyda. here it goes.

Fyra mål jag har med livet
:
- åka runt och se saker i världen. hoppas på usa till nästa år.
- uppskatta livet och inte stressa igenom det.
- gifta mig och få fina friska barn med karln jag älskar.
- våga följa mina drömmar

Fyra tv-program jag inte klarar av:

- bingolotto
- americas funniest homevideos
- våra värsta år
- travet

Fyra bästa svenska låtarna just nu
- oskar linnros - genom eld
- håkan hellström - jag vet vilken dy hon varit i
- kent - socker
- daniel adams-ray - förlåt att jag aldrig sagt förlåt

Fyra svåra sidor av mig

- svårt att vara ensam
- tjurskalligt envis
- jämför mig alldeles för ofta med andra personer som jag tycker är bättre/snyggare/snällare
- prestationsångest


lämna avtryck
Postat av: anna

du är bäst!!

2010-11-16 @ 20:12:00
Postat av: emme

sötanna. puss!

2010-11-17 @ 12:13:21
URL: http://nennedottir.blogg.se/

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0