all i want now is a white light moment



det är inget vidare det här med bloggen. veckorna susar förbi och jag hinner inte med alls. snart är det jul. motivationen är på noll. har iallafall beställt grejer till julkorten för typ 200 kr idag. bra där!

tinne och jag fortsätter med dansen. igår hade vi en dålig dag båda två och var inte alls speciellt peppade. det var tungt hela tiden. hoppas på bättring nästa vecka. jag borde verkligen ta tag i att gå och köpa det där kortet på FRISK också. skulle vara trevligt att se trevlig ut. och framför allt känna sig trevlig.

och inatt blev jag faster igen. fabian blev storebror. johanna och mickes familj är nu fyra personer. jag älskar dessa små. och om man blir såhär exhalterad av dem. hur ska det då bli den dagen det är dags att få egna?

idag efter jobbet har jag bakat cupcakes. för imorgon är det min tur att ha fredagsfika. tänkte göra mig till lite extra. efter jobbet ska vi på visning med make-up store. och sen ska jag och anna mest hänga. på lördag är det dags för hjälpa till att packa upp och flytta åt micke och johanna. och mysa med lilleman och hans älskade storebror. på kvällen har min andra bror jocke 30års fest och jag har gjort en present till honom. satt hela kvällen igår. kan inte riktigt avslöja här. inte för att jag tror att han läser. men det finns andra. kommer kanske ett bildbevis senare. då ska vi äta, dansa och slänga tallrikar i golvet. det är grekiskt tema på festen.

nu kommer snart min man hem som har jobbat sent och varit borta hela veckan.
jag lovade att jag skulle tappa upp ett bad tills han är hemma.

förövrigt så är jag dålig på det här, jag borde kanske sluta upp helt istället.

lämna avtryck
Postat av: therese

nejnejnej!! inte sluta med det här! Det är ju hur kul som helst att titta in här och så är den så fin din lilla blogg =) många kramar från norr

2010-11-18 @ 20:39:31

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0