lennonbrillor på, check



varit uppe med tuppen på den lediga dagen (okej, kl halv tio) och kört lite i stan. varit något slags proffs
"vad gäller här?" "ehh, högerregeln?" " braaaaaaaaaa, emelieeee, jääättebra!!"

nu har jag dragit på min bikini som införskaffades innan gambia (lika smickrande varje gång) och satt mig på balkongen och löpa lite sol
samt kanske klara något sånt där älskvärt teoritest
älskar körkortsteori
förövrigt så försvann solen nu
iskallt
sommar?

imorgon naklas någon slags klassreunion
tydligen 9 år sen man gick ut nian
shit
tinne och jag har fixat och trixad lite
och en hel del människor kommer iaf
kasta lite kubb och grilla lite korv kanske (snälla vädergudarna, ge oss sol!)
men mest kommer det väl drickas och en härlig utgång på det
hoppas mest på att det blir väldigt trevligt





är det egentligen någon som tycker det är roligt att jag försöker blogga igen?
det vore ju roligt med lite feedback nångång ibland!?

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0