jag tror att jag vill klä mig i din hud

jag tänkte göra som alla andra och lägga upp dagens klädsel
(dålig fanasti och kanske tråkigt tycker ni, men jag tycker det är ganska kul för på jobbet får man aldrig ha roliga kläder så när jag är ledig är det ganska kul att få ta på sig precis va man vill, men tydligen blev det väldigt svart ändå idag ...)
men det va jäkligt svårt att ta bilder en bit ifrån på sig själv
hur gör alla andra?






tischa: robins iron maiden haremsbyxor: h&m jeansväst: åhléns bälte: ginatricot halsband: från brasilien

lämna avtryck
Postat av: britta

snyggo!

ps. ja, jag har skrivit i paint, laddat upp och använt som sån där sen.

2010-05-29 @ 08:47:10
URL: http://brittaspjut.webblogg.se/
Postat av: Mikkellina

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.

2011-05-10 @ 12:29:58
URL: http://mikkellina.blogfuture.com

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0