isabelle kåhlin



har ni sett min snygga modell i nolltretton?
om inte tycker jag ni går och letar upp en tidning o kollar NU!
detta är det första fotot i serien på tre
casual, crazy (som är med i våran annons i nolltretton nu, mittenbilden), och gorgeous
och det roligaste av allt är att det verkligen är världens skillnad mellan alla foton

isabelle är sjukt fin!


foto: david einar

lämna avtryck
Postat av: Isabelle Kåhlin

hejsan! aww, tack vad gullig du är! haha det känns sjukt att se sig själv i tidningen men jag hade verkligen hur kul som helst den dagen så det var det verkligen värt! tack för att du gjorde mig så snygg i håret! hihi

2010-05-27 @ 19:12:45
URL: http://www.nogg.se/isssiiii

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0