solrsdag

lediga dagen har gått i solens tecken
dagen började med frukost på balkongen
satt och luktade på allt som doftar så underbart såhär års
och helt grönt är det nu!!
sen susade jag ner till körskolan, åkte ett par varv runt i stan
vinkade lite till anna som blev helt till sig när hon såg mig i bilen. haha
sen cyklades det bort till stan för att köpa världens godaste sallad
hem för att hämta en filt, böcker och vatten
drog sen ner till ängen nedanför oss och la mig och löpade sol hela eftermiddagen
efter ett tag kom jessica och löpade lite också

nu ska det iväg och handlas lite mat
(okej, tydligen gått i matens tecken idag också)






har jag sagt att jag älskar den här årstiden?

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0