grisgöra

lördagen blev helt galen som vanligt när jag och jessica ska ut själva
två glas rosé räckte så var anki och sussie i bra form
träffade carro (som mestadels var borta hela tiden) och elin på sliver som svängde de lurviga också
och där stod vi (med några pauser i baren, några köpta drinkar - en snodd) tills allt tändes upp
haltade till närmaste taxi satte mina fötter under en kall dusch när jag kom hem
och när jag la mig i sängen snurrade allt så jag fick kolla på något dåligt program på tv:n innan jag somnade
vaknade med fyra vattenblåsor UNDER fötterna, love it

juste, får inte glömmas!
fick en beundrare som drog iväg mig och sa "du är ju jäääättesööt!", dök upp överallt hela kvällen samt gav mig en lapp med texten "en kärleksförklaring ;)"
tydligen still in the game!
självförtoendet steg en aning

igår låg jag mest och väntade på robin hela dagen och sen kom han då åt vi hemmagjord pizzasallad och spagettios med köttfärssås
hatar söndagar just nu och längtar något sjukt till semestern
kan inte minnas att jag längtade såhär mycket förra året och då hade jag bara två veckors ledigt
kan det vara så att man är tröttare när man vet att man får lång semester? att man liksom ställer in sig?
nu ska jag äta saltgurka och boxholmost, nam-nam


och en sån här ska jag skaffa när jag blir stor:



haha, jag dör va söt
en gris som hatar smuts och har röda gummistövlar!

lämna avtryck
Postat av: britta

hiihi ja vill också ha en sån gris! :)

svar: nej, jag ändrar bara färgerna genom "selektiv färgändring" i ps, sen använder jag ditt favvoprogram och rundar hörnen samt sätter på lite antikt. Kameran går under namnet Canon Eos 1000d, det är den som brukar vara på reklam med superbilligt pris, ca 3999 eller nåt. ja köpte min för ca 6000. jättebittert. jaja, och slutligen så hittade jag bakgrunden på google. tror jag sökte shabby chic tapetmönster eller nåt. kanske vintage. puss

2010-06-14 @ 19:13:44
URL: http://brittaspjut.webblogg.se/

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0