dessa dar är inte gjorda för mig

igår fick jag ta lite ledigt på eftermiddagen, så jag och anna tänkte att det kunde va trevligt att sola som alla andra. dog av värmen och la oss tydligen i skuggan iallafall, så det var den brännan?
varför finns det inget hav eller sjö i den här stan? bara äckliga bajskorvstinnis
sen beslöt vi oss för att gå hem för att sy en sjal, plugga teori samt sätta saxen i andra saker
men på vägen tyckte vi att vi var värda en glass, tydligen smälte den direkt och två glasskulor tog ett dyk ner på mitt ben och hela min vita klänning var rosa av melonsorbet. hela glasses bossbar var överfull och alla bara stod och glodde. tackar! älskar hjälpsamma svenskar. fick dock en ny glass och sen gick vi äntligen hem. rosa och mätta

sen igår kväll fick jag en trevlig överraskning när en robin kom hem för att mehdi hade något slags linsproblem. så vi åkte till bitta för att äta pizza och se allsång på skansen, sen hem för att sova sked några timmar innan han åkte igen
så nu blir det ensamskedning två nätter till sen hoppas jag att det blir normalt ett tag igen

idag har det jobbats ihjäl sig på jobbet samt avverkat en massage på lunchen, första på över ett halvår. vilket resulterar till att jag är sjukligt öm överallt
efteråt tog tinne och jag våra cyklar, ett stycke bukett och muffins till erik och sa grattis i efterskott
där skulle det svullas både muffins, kaffe, jordgubbstårta samt glass och chokladsås
kan tillägga att jag inte behöve sätta mig på cykeln för att komma hem utan rullade rätt fint ändå

två dagar i fettots tecken ger mig ångest och nu ska jag insupa lite sex och stan innan jag sove

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0