sommar på speed

idag började jag dagen med att ramla på cykeln rakt fram och skrapa upp knät, ena handen och hakan
jag låg där som en padda ett par sekunder och blev väldigt pigg, väldigt snabbt
ställde mig upp och reste cykeln upp, insåg att styret var assnett men tänkte
"åk bara, åååååk. FORT!" så det gjorde jag
kom till jobbet med blod rinnandes och har resten av dagen sett ut som en femåring med plåster överallt
älskar min klantighet
sen lagom tills jag och jessica skulle gå hem så började niagrafallet hägra i linköping
kom hem dyblöt och gjorde mig en fruktsallad, så den har jag avnjutit nu och sen tänker jag kolla på massor sex och staden avsnitt för jag är ensam hemma och kan göra vad jag vill
robin kommer nog framåt morgonkvisten luktandes som en öltunna och tända lampan i taket

ja och annars har den här veckan gått i "åh, jag vill också ha semester NU"s tecken
och imorgon är det dags. imorgon klockan 18 tänker jag skrika SEMESTER
i samma sekund kommer säkert molnen hopas och regnat börja visa sig
för så är det typ varje år när jag och robin har semester
älskart


nej, jag är inte bitter
jag hoppas självklart att vi också kan få njuta av den här underbara sommaren alla andra haft medans man stått inomhus 9 timmar varje dag
men jag skulle inte bli förvånad OM det regnade
det är allt jag säger.....

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0