du är en vän jag lärt mig sakna

va är det med att det inte går att ladda upp bilder. va är det för fel?
tänkte ju förgylla denna dag med lite bilder från kräftskivan, igår och lite annat.
blir att skicka iväg ett mail till de ansvariga. det här accepteras icke.

idag har det regnat, varit sol, regnat, varit mulet, regnat, mulet, regnat, sol. och svinkallt. trevligt med sensommaren tycker jag. när man får ta på sig hundra kg kläder och NÄSTAN vantar på morgonen. men framåt lunch kom en gammal vän till mig och klippte sig, alexandros. och sen gick vi och åt lite kyckling och pratade precis som vi alltid gjort. som om vi träffas varje vecka och gör detta. och egentligen ses vi en gång varannat år eller nåt. jättefint att det finns kvar det där som fanns förr. fortfarande. och jag hade en sån där bra känsla efter att vi setts. jag var glad i kroppen. lättad av att det inte var tungt, en tryckt stämning och pinsam tystnad att ses. det hade förstört allt. men vi var samma personer. sådär 9 år senare. fast utan löjliga kärleksproblem och läxor.      - jag hade en vän som kallade mig känslig. som kanske kände mig för väl.



efter maten skulle alex snart åka hem till uppsala och jag fick jobba ett tag igen. gick på massage efter jobbet och trodde jag skulle dö av smärta. imorgon kommer jag ha jättejätteont i ena vingen. efter det bar det iväg tillbaka till jobbet för att fixa mamma. sen var det dags att cykla hem, och jag fick använda cykellyset. sååå mörkt var det. nu har jag varit hemma en stund och väntar mest på han jag bor med men aldrig ser. trevlig kille har jag hört.


lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0