fiskar på mitt kakel

eftersom solen förvann börja jag pyssla lite hemma, framförallt i köket.
satte upp en klocka, fixade kakeldekor, plockade runt och ändrade om lite. inget som kanske syns bara såhär, men det blev faktiskt skillnad. det går ju inte att göra precis allt när man hyr en lägenhet. skulle vilja göra om allt om jag bara kunde. men nu känns det lite mer ombonat igen.. lagom till vardagen ska börja.










nu ska jag snart hoppa in i duschen, hoppas att monsunregnet slutar tills att jag ska ta cykeln ner till stan och möta tinne en stund. jag blir skapligt uttråkad av att bara dra hemma. robin ligger mest död i soffan. hoppas på bättre tider imorgon.....

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0