nya garderobsutfyllnader

idag på lunchen tänkte jag hitta lite nya kläder att ha på jobbet. men det blev istället lite mer grejer som man inte har när man jobbar (eftersom jag är hemma så ofta?) jag älskar byxorna och bältet. men skjortan är jag lite osäker på, ser ännu bredare ut om axlarna än vad jag redan är. men färgen är så fin. beslutsångest. är alltid såhär när man inte hinner testa grejerna i affären. och jag vet ju redan nu att även om jag aldrig kommer använda den så orkar jag inte heller gå och lämna tillbaka den. eh. okej. dagens i-landsproblem?











haft en så himla bra dag! och idag på jobbet har det varit väldigt roligt. blev väldigt blöt när jag cyklade dit men sen var dagen hur bra som helst. började dagen med en permanent, för två år sen trodde jag aldrig att jag tyckte det skulle vara roligt! jobbade till åtta med bra kunder hela dagen och nu sitter jag i mina raggsockar och dricker höstglöd. fyllde på mitt egna tesortiment idag också. så nu kan jag överleva hösten. älskar förövrigt hösten. om man bortser från att behöva vara ute när det regnar. för vara inne när det regnar, med tända ljus. och te. det är bra grejer.

jag längtar till helgen då jag och robin ska få umgås igen. jag saknar honom.

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0