no one's gonna love you more than i do

jag har inte varit hemma på två veckor
stugan, halmstad och göteborg har mest hägrat
och varje gång vi åker bort är solen framme men hemma regnar det jämt
how come?
men senaste två dagarna det varit hemmafrid
jag har sovit (väldigt länge), kollat på sex and the city och väntat på att robin ska komma hem från jobb (tydligen har min pojkvän svårt att inse att semester är inte semester även om man hjälper släkten)
nu ska jag rensa min garderob som ser ut som ett rent helvete
det borde ha gjort för typ 1 år sen
så jag ska göra tre högar:
slänga, spara och ge bort
den som söker ny/gamla kläder är fri att komma hit och hämta

jag har ett gäng foton som jag tänkt ska in här i semesterns tecken
men jag har inte riktigt haft ork att fixa allt
har istället den här att bjuda på
och i love it




...och ja, jag ska försöka bli bättre på det här igen
jag har liksom inget att skriva om bara
blir bara blaj

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0