laxen som braxade

efter besöket igår åkte jag och robin iväg mot tornby för att införskaffa diverse grejer. mitt i regnet. jättesöt var jag i min regnjacka. och när vi handlade mat tänkte jag passa på att testa ett nytt recept som jag läst, så varorna införskaffades och sen börjades matlagningen när vi kom hem. allt resulterade i att det smakade skit och jag fick inte i mig mer än en gaffel. lät så gott och enkelt: lax i ostsås med massor grönsaker ihopblandat med pasta. slängde maten och åt två mackor med ost och korv. bra söndagsmat. sen betade vi av greenzone på kvällen, jag somnade och missade sista timmen på filmen i vanlig ordning. idag har jag fått färga rött på jobbet och det var väldigt roligt att folk börjar fatta att det är fint. jag önskar också att jag kunde ha rött hår. men om jag skulle testa så skulle jag bli lika röd i huvudet som i håret. tyvärr. efter jobbet fixade jag angela i håret så nu är jag nog ledig ett tag om kvällarna igen när alla i familjen är fina igen. tog ju bara två veckor och beta igenom alla. robin var och tvättade hus. så nu ska vi dricka lite te och sen sova. jag ska snart bli bättre på att skriva igen. jag hinner bara inte just nu. eller orkar inte. eller, va man nu ska skylla på. imorgon när jag kommer hem så MÅSTE jag plugga körkortsteorin. inga ursäkter. inte ens för ett inlägg. så ni vet ni det. men jag kanske hinner med ett. ni får helt enkelt kolla och se. hehe. älskar cliffhangers. godnatt!

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0