I could stay stay stay, if that's what you want want want

det slutade regna och verkade rätt bra så tinne och jag tog oss en fika i fuktigheten
är det regnskogen vi hamnat i?
och när vi satt där och åt våra varma mackor som var helt omöjliga att skära i så åkte det förbi en kille på cykel pratandes i telefon, eller rättare sagt man kan tro att han försökte höras hem till personen han pratade med. vi blev helt frysta i våra rörelser och sen började vi asgarva. helt sjukt va han skrek!
sen skulle vi vara lite extra fikande och bytte ställe, och när vi väl fick våran kaffe där så började det regna och åska. försökte ta en illustrerande bild över hur blöt jag var när jag kom hem. men det lyckades sådär. (bild nedan)

nu har robin fått i sig litelite mat och har pratat lite, det börjar kanske vända?
hur som helst så ska det väl rivas av den heliga kvällsfilmen nu
känns förresten helt underbart att jag har söndagsångest en onsdag för att jag är livrädd över att våra sista semesterdagar bara kommer se ut såhär. hjälp.

bjuder på några foton från fikastunden. jag är också med!
och det är ju ganska trevligt eftersom jag sällan är det då det alltid är jag som är bakom kameran annars.









1. oskärbara mackor 2. fina tinne 3. moi 4. jätteblöt

lämna avtryck
Postat av: Tinne

Tack för ikväll kompis.

Din kamera är alldeles för bra, alla porer och annat syns!

Jag var också blöt till jag lova. Såg ut som att jag smort in benen med sololja!

Hej

2010-08-11 @ 23:00:25

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0