allra minst en morgon

här sitter jag och äter godis. men det tycker jag att jag är värd efter att ha kravlat sig ur sängen klockan 05.30 imorse för att åka och jobba. solen höll nog typ på att gå upp när jag gick upp. lagom tidigt en lördagsmorgon tycker jag. men nu efter bruduppsättning, några klippningar och en festfixning har jag nu kommit hem. jag väntar just nu mest på robin. för då ska vi åka och hyra film, köpa mat på sol&ris och inta soffläge resten av lördagen. det skulle vara perfekt om det började regna nu i eftermiddag och resten av kvällen. för så länge man är inne. är regn heeelt okej. har förövrigt sjukt ont i fötterna för att jag de senaste veckorna har envisats med att ha på mig mina höga boots varje dag till jobbet. ska man var fin, får man lida pin. hejhej. dådå.

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0