power of love





jag är så dålig nu för tiden på att säga till dig att du betyder allt för mig
med tiden så glömmer man bort att påminna varandra
och jag antar att vi har varit i varandras liv så länge nu
att man vänjer sig bara
det är nog livsfarligt
att man inte stannar upp o känner efter
och tänker
jag får påminna mig ofta om att bara inte ta saker för givet
man ska vara rädd om sina skatter
och du är min finaste, robin
jag är lika kär i dig nu som för 4 och ett halv år sen
man får inte glömma det i den tråkiga vardagen
för jag är så glad att du finns där i den tråkiga vardagen
du & jag

i'm so in love with you
purge the soul
make love your goal

the power of love
a force from above
cleaning my soul




lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0