ingen ordning

det är lätt att se hur sjuk man en gång var
när såren läker, och regnet känns
gör din tolkning, häll mig full med svar
rita figurer, och dra en gräns

jag får liksom ingen ordning på mitt liv
det kan va så förfärligt, det kan va så bra
om nätterna har jag förskingrat så mycket förstånd
det kanske var pundigt, det kanske var bra



jag kan komma på mig själv bli irriterad och arg utan anledning
ibland räcker det med en mening fel eller ett sätt att agera
det känns som jag behöver något nytt
vissa dagar kan jag bara känna som jag stampar på samma punkt
bekräftelse kanske det handlar om
eller uppskattning
jag önskar att jag kunde känna mig självsäker
just nu finns det som sagt ingen ordning på något

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0