L H C

precis efter jag slutat jobba hade jag fått ett sms från anton där han frågade om jag ville följa med på hockey
han hade helt plöstligt fått två biljetter
och eftersom jag är ett sån hockeyfantast så tänkte jag att det kunde ju va kul sådär en torsdagkväll
och helt plöstligt så satt jag och skrek riktigt högt där på läktaren.
överröstade dock inte den wwwediga öööööschöötän över mig.
men det va en riktigt rolig match!!

imorgon är det fredag och som det ser ut just nu så slutar jag nog ganska tidigt
då tänkte jag röja allt som jag hade tänkt att göra på min lediga dag på tisdag
så jag helt enkelt bara kan ha en ledig dag för en gångs skull då
och sen hoppas jag på trevlig fredagsmat och tvjäs med någon!


behöver jag säga att jag är rätt nöjd med tillvaron just nu!?


lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0