konstig onsdag

precis när jag gjort ordning mig imorse och skulle gå så ringde johan och sa att det blivit fel i bokningen
så jag kunde stanna hemma en stund om jag ville
jahaja, tänkte jag mest
men jag åkte ner till jobbet och hämtade lite papper och åkte hem igen och satte mig med hemsidan istället
det tog ett antal timmar och svordomar
nu ska jag väl peta i mig lite mat och sen hämta ut jessicas och mina biljetter till veronica maggio imorrn!
råkade visst knäcka sönder mitt minneskort till kameran också
så nu måste jag köpa ett nytt sånt

solen lyser iallafall och det är varmt ute
(om man bortser från vindarna)
det betyder att det är vår
och är det vår
så kommer robin hem snart

lämna avtryck
Postat av: Anonym

det var ju inte så svårt. bara räknade dagarna till 14 april.. :) men tro inte för ett ögonblick att du kommer se mindre av mig bara för han kommer hem!!

2009-03-18 @ 21:21:11

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0