det som varit

emma och jag avnjöt bion
skrattade åt saker man förmodligen inte skulle skratta åt
när vi kom hem och skulle nanna så skulle jag bara ge emma hennes mob som var på laddning
och så DUNK ner i golvet
eftersom jag har en likadan mobil så tänkte jag inte så mycket på det
tills emma skulle försöka få på den och displayen bara va kolsvart
.. bra emme!
vi somnade iaf efter några försök att återuppliva min gamla mobil
helt lönlöst var det förövrigt

begav mig efter jobbet igår hem till mamma o pappa
det har blivit någon slags tradition de fredagarna jag har min jobbhelg
sen upp imorse och svor på snön som föll och möttes av jess och camilla som var minst lika glada
gjorde det jag skulle hela dagen
och gick för att hyra film efter jobbet men till min besvikelse fanns varken den ena eller den andra
gick hem till mamma och pappa igen där jag möttes av en skrattande fabian
har sedan mest umgåtts med honom, gått runt med honom när han velat, sovit när han sovit osv
han gör mig glad.

kom hem för en stund sen har duschat och lyssnat på hög musik
nu stamplar nog snart anton in och melodifestivalen väntar
blir en väldigt lugn lördag till min förvåning
ska även försöka bli vän med espressomaskinen och kanske göra kaffe latte
upptäckte förövrigt att jag inte behöver köpa en tekokare!
jag kan bara trycka på en knapp på maskinen så har jag hett vatten
sjukt bra grej!




sweet child of mine

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0