utflykt

idag regnade det igen
jag och robin suckade och packade all våran packning och bestämde oss för att åka till vingåker för att robin har tjatat om en kostym sen han kom hem (ångrade att han inte sydde upp en när han va i asienländerna där de kan sånt)
tyckte väl att vingåker va ganska nära också.
men 2 och en halv timme senare, 400 svordomar, huvudvärk, ösregn, hungrande magar insåg vi att det tog jävligt lång tid och det kanske det hade inte gjort om vi inte hade varit halvvägs ner i småland när vi började bilfärden. smarta....
och när vi väl kom dit ville vi mest bara åka därifrån för vi va ju inte de enda som tänkte åka dit just idag
vi kom iaf därifrån med ett par trosor, kalsonger, badshorts och en stor sportbag
bra deal!

semestern rullar iaf på
ikväll har vi festat på ost och kex, vin, oliver, marinerade vitlöksklyftor, revbensspjäll och rökta(?) räkor
somnat till morden i midsommer i vanlig ordning


men det är skönt att vara leeeedig
imorgon ska jag göra stan med anna, vi ska köpa födelsedagspresenter som jag inte vet va jag ska köpa och fika
och tydligen ska det vara fint väder BARA för att vi har åkt ifrån stugan? mamma o pappa är nog nöjda då iallafall.




såhär har det mest sett ut hela dagen
nu väntar en kopp te.

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0