lindvallen 09

liten sammanfattning av sälen:
segt på 80sträckor, gamnackar, kalla golv och varma tak, 100 par skor vid ytterdörren, 10 m djup snö, dragandes på snowboard och skidor, mylningar och nedkastrningar ner i diken, kaffe och mintu, blåst, död afterski, drinkar, soppor, barnskratt samt barnskrik om vartannat, prat, skratt, taxiköer, obeställda väckningar vid 05.00, roligt, dansdansdans, "sips", öl, giftemål, ömma kroppar, kräks, 10års jubileum, dunker och brak, onsalakorv, förkyldningar, jäger, smsutskick, sena kvällar, pulsande, finska, utförsåkning, dimma, kalles klätterträd, infinity, omvägar, frisk luft, besök av stötenvänner, massor av barn, trevligt, stora och tunga väskor, påpuffande av taxi, konstant snöande hela tiden, halkningar, kontokortet gick varmt, uppskattande av det man har...




lyckades fånga några ögonblick....

lämna avtryck
Postat av: therese

Vad kul ni verkar haft, ibland ångrar man att man flyttade minsann! En väldigt kul sammanfattning, man förstår precis hur ni haft det =) och detta reagerade jag på "nedlkastningar i diket, mintuu, giftemål, finska, sips..? kram

2009-01-27 @ 23:11:38
Postat av: therese

o just det -vem är killen brevid jessica??

2009-01-27 @ 23:13:51
Postat av: emme

nedkastningarna var carro som gav sig på den minsta = jag. och kastade ner mig i 5 m djup snö =) mintu = sprit, giftemål är killen som jessica står bredvid som heter gabriel och sips är chips, jag snackade finlandssvenska ett par timmar i slutet av kvällen.

2009-01-30 @ 21:29:20

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0