38.3

idag har solen visat sig för första gången på hundra år
och har trott att jag lidit av måndagsångest hela dagen
men tydligen har jag feber och stans största huvudvärk
dock om jag känner mig själv rätt så kommer jag inte bli sjuk ändå
blir ju aldrig sjuk.

helgen som kom och gick väääldigt fort
det var iallafall en bra helg
min kusin gustaf och världens finaste emma drog ut oss på en helkväll.
tackar för fina dansmoves och mycket skratt!!

på lördag är det alla fjärtars dag
och jag hoppas mest på fjällen vecka 12.
just nu känner jag att jag skulle behöva värmande ord.




hur jag än mår idag så står jag kvar
har aldrig ramlat av
för jag är fast i det här
min egen kärleksaffär


lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0