sönderfräst

har idag gått runt på jobbet och mest kraxat
en kund ringde och började asgarva när jag svarade
och efter hon konstant skrattat i några sekunder utbrast hon:
"vafaaaaaaan har du gjort? druckit alldeles för mycket whiskey?!!"

är nu hemma hos mamma och pappa
jobbade sent och orkade ärligt talat inte gå hem 
tänkte att det är ju trevligare att gå hit och bli lite ompysslad
fått te med honung och goda mackor serverade
(det är konstigt det där, för även om jag skulle göra preeecis likadan macka hemma och äta den. så smakar det fasen inte likadant. varför är det egentligen så?)
så nu befinner jag mig i en bäddsoffa i mitt gamla rum
stenhård förövrigt
(känns som när man va tonåring och egentligen inte fick vara uppe längre och sitta framför datorn. och nu gör jag det i smyg. knapprar och låter så tyst jag kan. känner mig lite kriminell..)
och när jag kom hem från jobbet så tyckte jag att det här börjar nog ordna sig
tills jag varit tyst i några minuter och skulle säga något
jag tror inte jag kommer ha någon röst alls imorgon
dessutom är jag helt trasig och röd under näsan
aj.




imorgon är det fredag igen
jag älskar att veckorna bara går och går och går (som en duracellkanin, haha)
60 dagar på pricken imorgon tills robin är på hemmaplan igen
det har gått 44 dagar med andra ord.
fy fan va sjukt det låter
men ja, jag har ju klarat det iaf
jag börjar ärligt talat känna mig lite stolt nu

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0