FETTisdag som sagt

jag måste väl erkänna att jag tryckte i mig två minisemlor på jobbet idag
jävligt onödig fettodag
där sprack helt och hållet mitt nya nyttiga smalliv
träffade iaf maria på vägen till kursen ikväll och vi ska köra stenhårt nu
någon att lita på i skaffande av gymkort iaf
jag har faktiskt fylllt i pappret ska bara gå dit o få ett kort i handen
men jag har inte vågat innan ifall jag skulle stå ensam uppbunden i 12 mån utan nån att träna med
snacka om dragen över näsan (säger man så?)
vi ska köra stenhårt nu, och vi har våra mål!
snygg ska jag bli!



förövrigt så får man väl önska victoria och daniel grattis till förlovningen.
kul att det går bra för alla andra tycker jag!

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0