störmoment

första jag möts av när jag kom hem idag var ett megadiskberg som hälften inte ens var våran disk
och när jag sedan begav mig ut i vardagsrummet för att ta en tröstgodis av mitt och robins godis som blev över sen igår (som man typ gått och längtat efter hela dagen), och det var kvar rätt mycket godis sen igår också
meen, möts bara av en liten jävla mintolux. EN GODIS KVAR
öppnar kylskåpet och ska göra en korvmacka och ser att det bara ligger en ynka liten korvsnutt kvar av den nyinköpta korven som vi köpte igår
tålamodet har nu försvunnit helt
går in till sjuklingrobin och ger honom treo o cola och svär över inneboende släktingar som kom i fre och åkte idag och inte gjort som andra gäster och inte lämnat ett spår efter sig, utan snarare tvärtom. alla spår som finns!
feberyra stackarn fattar först ingenting men svarar till slut att han också svor lite när han kom hem innan han la sig o sov


nu när jag har diskat det där berget och lagat mat samt ätit
lugnat mig lite kanske
känner mig dock lite överkörd ibland.
jag driver faktiskt inget hotell där man bara kan äta, sova, komma och gå som man behagar
lite hänsyn kanske?




i övrigt så är jag numera brunett
funderar på att göra det ytterligare lite mörkare
på onsdag åker jag till sthlm och går på visning med ingela, visning med sebastian och noir
sover på hotell, käkar underbar hotellfrukost och kommer hem igen på torsdag
sen är jag ledig i helgen
och med min tur, eftersom robin har 39 graders feber nu och mår piss lär ju jag garanterat ligga i det till helgen
men ändå: vad ska vi göra i helgen?

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0