pokerfejs med karlssons klister

ibland är verkligen inte saker som man tror
man inser att alla börjar bli vuxna
jag är trött på att komma sist
bli den som man kommer på sist
och framförallt är jag trött på att behöva sätta på mig pokerfejset
och börja limma ihop delarna


jag behöver någon som behöver mig!

















tacka gudarna (om de nu finns några) för att jag har robin
det låter klyschigt och banalt
men han är den enda som känner mig och finns där
snart åker han
och vad gör jag då?






you, is the diamond that lasts forever
and I just can't take a single step without you
to you, I'll always be a faithful lover
'cause my heart can't make a single beat without you


you make me fly
you get me high
you turn my world to such a better place
your crazy touch
the sweetest rush
is something that saved my life


i wanna spend my nights and days between your arms
everyday breathing your love
and even in my dreams I wanna be kissing your lips
breathing your love



lämna avtryck
Postat av: emma

I´m still here. önskar vi bodde närmre..

2008-11-25 @ 20:11:39
URL: http://emmasjoberg.blogg.se/

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0