en lördag i november

det är så många måsten hela tiden men ingen ork
så robin och jag ska ha en riktig myshelg, och för en gångs skull tillåter vädret det
han åker om 8 och en halv vecka....
borde kännas värre än vad det gör
men det kommer väl ifatt mig snart

försöker just nu komma på den bästa julklappen att ge någon som ska åka bort i tre och en halv månad
allt som han har med sig dit kommer ju så småningom slängas eftersom man inte riktigt tvättar saker där
men jag tror jag har en idée som kan funka.. hoppas bara på att jag kan få lite hjälp med att fixa den
nog för att jag är ganska pysslig själv men det här kan jag nog inte luska ut hur man gör




dessutom har jag fullt upp med att komma på den bästa doppresenten till lillskiten
jag ska bli gudmor åt fabian och det känns som jag borde ge något speciellt
vill ju att det ska påminna om mig och samtidigt vara något han kan ha hela livet...
men jag har en liten aning om vad jag kan ge
men den kräver en trädgård, och de letar ju hus nu
och frågan är ju vad man gör tills de har den
ger man bara ett kort och skriver att den kommer
känns tråkigt att inte kunna ge hela presenten på en gång på dopdagen
men det löser sig nog... har ju till 13 dec på mig
förslag är välkomna!

men nu bär det iväg till affären för att inhandla allt som behövs till en lördag
det värsta just nu är att jag typ redan är pank och det är långt till lön?!
skulle behöva köpa ett par nya stövlar
och en ny garderob också för den delen
både till jobbet och hem


riktigt tråkigt inlägg. jag ber om ursäkt!








förövrigt:
det känns som jag glöms bort ibland.

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0