the ends not near, it's here

tänkte att jag skulle skriva av mig lite för det var ett tag sen

fick reda på idag att jessica ska sluta
känns rent ut sagt, skit
åt helvete att veta att hon inte är på jobbet sen
vi kan skratta åt allt och inget
sånt som man verkligen behöver på en arbetsplats
det räcker liksom inte bara att ses privat
jag behöver den dosen på jobbet också
för att orka

jag känner mig som en sån där leksak som är runt undertill
och när man slår på den så svajar det hela tiden
precis när saker börjar återhämta sig så blir det såhär
när thesere och maja skulle sluta var jag ledsen
då tänkte jag att åtminstone jessica var kvar
men nu
poff

trodde det skulle bli bättre av att skriva ner det här
men det blev fan bara värre

det fortsätter bara gunga
och jag undrar när världen äntligen ska vara stilla
sådär lugn





if you call me I won't be home
I'm hiding from the kingdom come
they can't see everything on earth
with the satellites and the roving drones


image158

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0