when the sun shine, we'll shine forever

yes, long time no see
jag har liksom inte tid med något bloggande längre
det syns ju liksom också på designen
men va gör man när man har en ny dator utan photoshop?
jaja, hur som helst så får jag med viss tjat från vissa så får jag väl offra några minuter åt detta
uppdatering av mitt såkallade liv

är mitt uppe i att försöka packa ner mitt liv i lådor
vilket jag verkligen borde försöka göra men jag kommer ingen vart
istället hittade jag massa gamla dagböcker och kärleksbrev
drunkade totalt i mitt liv förr och har ägnat mest tid till det
helt sjukt så konstig jag var när jag var liten
jaja, iallafall så står mitt rum fortfarande helt still

hur som helst flyttar vi nästa fredag om allt går som det ska
och jag och robin inte rivit sönder varandra i bitar tills dess
men det här ska nog gå bra
jag längtar bara tills allt är på plats
tills jag är på plats



livet förövrigt rullar väl på
på jobbet är det fullt upp varje dag och när jag inte är där så typ sover jag
är sjukt trött just nu och i helgen ska jag bara vara i stugan och inte göra något
tror det behövs inför nästa vecka
lär nog bli en ganska intensiv jobbvecka, sen är det blodomloppet på tors, flytt fre-lör-sön.
puuh..
nu är det ju åtminstone sommar, och då går saker lite lättare
och när jag flyttat så lovar jag att jag ska bli bättre på bloggningen
ja, det är ett löfte som jag säkert kommer bryta direkt.


take care, byebye then.


(förresten - glöm inte mors dag på söndag
det gör inte jag, min mamma får en vit angel-vodoodocka av mig.)

lämna avtryck

skriv något här:

Namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0